I. ທີີ່ຕັັ້ງຈຸດພິເສດ ,ພຸມສັນຖານ ແລະ ຂອບເຂດການບໍລິການ
ແຂວງອຸດົມໄຊຕັັ້ງຢູ່ໃຈກາງຂອງ 4 ແຂວງພາກເໜືອ ມີເສັັ້ນທາງອອກສູ່ ສ.ປ ຈີນ, ສ.ສ ຫວຽດນາມ ແລະ ລາຊະນາຈັກໄທ, ເນືັ້ອທີີ່ທັງໝົດມີ15.370 ກິໂລຕາແມັດ, ເນືັ້ອທີີ່ພູດອຍກວມເອົາ 85% ຂອງເນືັ້ອທີີ່ທັງໝົດ.ປະກອບມີ7 ເມືອງ, ມີ472 ບ້ານ, ມີ61 ກຸ່ມບ້ານ, ມີ6 ບ້ານສາມສ້າງ, ມີ56 ບ້ານເທດສະບານ, ບ້ານຊົນນະບົດມີເສັັ້ນທາງລົດໃຫຍ່ເຂົັ້າເຖີງສອງລະດູ 263 ບ້ານ, ບ້ານມີໄຟຟ້າໃຊ້371 ບ້ານ, ບ້ານມີໂຮງຮຽນປະຖົມ 435 ບ້ານ, ບ້ານທີີ່ໃຊ້ລະບົບນ ໍ້າປະປາ 62 ບ້ານ, ບ້ານທີີ່ໃຊ້ລະບົບນ ໍ້າລິນສະອາດ 367 ບ້ານ; 61,146ຄົວເຮືອນ, ມີພົນລະເມືອງທັງໝົດ 323,160ຄົນ, ຍີງ 159,282ຄົນ (ຂໍໍ້ມູນຈາກ ປີ 2019 ຈາກ DHIS2), ມີພົນລະເມືອງທຸກຍາກທັງໝົດ 70.459 ຄົນ ກວມເອົາ 20,7%, ຄົວເຮືອນທຸກຍາກ 11.590 ຄົວເຮືອນ (ຂໍໍ້ມູນຄວາມທຸກຍາກ ປີ2019 ຂອງສູນສະຖິຕິແຫ່ງຊາດ);
II. ໂຄງລ່າງພືັ້ນຖານດ້ານສາທາລະນະສຸກ ແລະພາວະດ້ານສຸຂະພາບ
ອີງຕາມການກ ານົດຂອບເຂດພືັ້ນທີການບໍລິການຮັກສາສຸຂະພາບໃນຂອບເຂດທົົ່ວແຂວງມາຮອດປະຈຸບັນເຫັນໄດ້ວ່າຕາໜ່າງສາທາລະນະສຸກປົກຄຸມ 100% ໃນທົົ່ວແຂວງ ເຊີີ່ງມີຄື: ໂຮງໝໍແຂວງ 1 ແຫ່ງ ມີ168 ຕຽງ,ໂຮງໝໍຊຼຸມຊົນ 6 ແຫ່ງ ມີ116 ຕຽງ, ໂຮງໝໍ ນ້ອຍ 53 ແຫ່ງ ມີ106 ຕຽງ, ຕູ້ຢາປະຈ າບ້ານ 311 ຕູ້, ຮ້ານຂາຍຢາເອກະຊົນ 63 ຮ້ານ (ຂັັ້ນ III: 28 ຮ້ານ, ຂັັ້ນ II: 17ຮ້ານ, ຂັັ້ນ I: 18 ຮ້ານ) ຫ້ອງກວດພະຍາດເອກະຊົນ 24 ແຫ່ງ, ໂຮງໝໍເອກະຊົນ 1 ແຫ່ງ ມີ120 ຕຽງ ແລະ ມີບໍລິສັດການຢາ ຂາເຂົັ້າ-ຂາອອກ ຈ າກັດຜູ້ດຽວ 4 ບໍລິສັດ. ຜ່ານການຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາສາທາລະນະສຸກ 5 ປີຄັັ້ງທີVIII ຂອງພະ ແນກສາທາລະນະສຸກແຂວງ ແຕ່ປີ2016-2020 ເຫັນໄດ້ວ່າ ປະຊາຊົນສາມາດເຂົັ້າເຖີງການບໍລິການດ້ານສາທາລະນະສຸກ ແລະ ສະດວກຫ າຍຂ ັ້ນກວ່າເກົົ່າ ຊ ີ່ງຜົນສ າເລັດໃນການຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດແຕ່ປີ 2016-2020 ມີຄື:
II. ເປົົ້າໝາຍຂອງແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດສັງຄົມຂອງແຂວງ 5ປີ ຄັັ້ງທີ VIII
ໄດ້ຖືເອົາການພັດທະນາຂະແໜງກະສິກ າ ຕິດພັນກັບຂະແໜງອຸດສະຫະກ າປຸງແຕ່ງ, ພັດທະນາຂະແໜງການທ່ອງທ່ຽວ ແລະບໍລິການທາງຜ່ານເຊີີ່ງເປັນຕົວຂັບເຄືີ່ອນເພືີ່ອເຮັດໃຫ້ເສດຖະກິດສັງຄົມຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງຕໍໍ່ເນືີ່ອງສະເລ່ຍ 5ປີ 7,35%, ລາຍໄດ້ສະເລ່ຍຕໍໍ່ຫົວຄົນ 1,210 ໂດລາ2. ສູ້ຊົນປະຕິບັດຄາດໝາຍການພັດທະນາແບບຢືນຍົງ (SDGs) ແລະ ແກ້ໄຂຄວາມ ທຸກຍາກຂອງປະຊາຊົນໃຫ້ຍັງເຫ ືອ 20% ໃນປີ 2025, ສູມໃສ່ການພັດທະນາເສດຖະກິດຕິດພັນກັບການພັດທະນາ ດ້ານ ສັງຄົມ ແລະ ການປົກປັກຮັກສາດ້ານສິີ່ງແວດລ້ອມທີເປັນທ່າແຮງຂອງແຂວງ. ຄຽງຄູ່ກັບການພັດທະນາດ້ານເສດຖະກິດ; ການສ ກສາກໍໍ່ໄດ້ຮັບການພັດທະນາຢ່າງຕໍ່ເນືີ່ອງແລະແຂງແຮງ ສາມາດລົບລ້າງຄວາມກ ກໜັງສືຂອງປະຊາຊົນບັນດາເຜົົ່າ ໃນທົົ່ວ ແຂວງໄດ້ຢ່າງສິັ້ນເຊີງ. ເຊີີ່ງເປັນທ່າແຮງພືັ້ນຖານ ແລະ ອ ານວຍຄວາມສະດວກໃຫ້ແກ່ການພັດທະນາດ້ານ ສາທາ ລະນະສຸກຕະຫ ອດມາ ເຮັດໃຫ້ວຽກງານອະນາໄມ, ກັນພະຍາດ ແລະ ສົົ່ງເສີມສຸຂະພາບເຂົັ້າເຖີງປະຊາຊົນເຂດຫ່າງໄກສອກ ຫ ີກຫ າຍຂ ັ້ນ, ອັດຕາການເປັນພະຍາດຕ່າງໆຫ ຼຸດລົງ, ການບໍລິການຮັກສາສຸຂະພາບຂອງແມ່ ແລະ ເດັກໄດ້ຮັບການປັບປຸງ ແລະ ປະຕິບັດໄດ້ຢ່າງກວ້າງຂວາງ ແລະ ທົົ່ວເຖີງ.
IV. ວິໄສທັດຮອດປີ 2030
ເຮັດໃຫ້ວຽກງານສາທາລະນະສຸກຫຼຸດພົ້ນຈາກສະພາວະດ້ອຍພັດທະນາເຖີງປີ 2030 ແລະ ຮັບປະກັນໃຫ້ປະຊາຊົນບັນດາເຜົ່າໄດ້ຮັບການບໍລິການສາທາລະນະສຸກຢ່າງທົ່ວເຖີງ, ມີຄຸນນະພາບ, ຍຸຕິທຳ ແລະ ສະເໝີພາບເທື່ອລະກ້າວ ພ້ອມທັງໃຫ້ ບໍລິການຮັກສາສຸຂະພາບໃຫ້ເປັນໃຈກາງພາກ ເໜືອ ກ້າວໄປສູ່ການບໍລິການສາທາລະນະສຸກທຸກຖ້ວນໜ້າ”
V. ທິດທາງລວມ
ເຮັດໃຫ້ປະຊາຊົນມີສຸຂະພາບດີ ໃນທຸກໄວນັບແຕ່ເດັກໃນທ້ອງຈົນເຖິງໄວຊະລາ ໂດຍເນັ້ນໃສ່ການຮັກສາສຸຂະພາບຂັ້ນພື້ນຖານໃຫ້ເຂັ້ມແຂງ, ຖືເອົາວຽກງານອະ ນາໄມ, ກັນພະຍາດ ແລະສົ່ງເສີມສຸຂະພາບ ເປັນຕົ້ນຕໍ ແລະຖືເອົາການປິ່ນປົວ ແລະສະໜອງການບໍລິການສຸຂະພາບ ຢ່າງທົ່ວເຖິງ, ມີຄຸນນະພາບ, ຍຸຕິທໍາ ແລະສະເໝີພາບ ເປັນສໍາຄັນ ໂດຍຫັນເປັນທັນສະໄໝ ເທື່ອລະກ້າວ, ມີການດຳລົງຊີວິດ ທີ່ປັດສະຈາກປັດໃຈສ່ຽງຕໍ່ສຸຂະພາບ ແລະສ້າງຈິດສຳນຶກ ເປັນເຈົ້າການ ເບິ່ງແຍງດູແລຮັກສາສຸຂະພາບຂອງຕົນເອງ, ຄອບຄົວ ແລະ ຊຸມຊົນ
VI. ຍຸດທະສາດ
6.1. ຍຸດທະສາດລວມ:
ການຜັນຂະຫຍາຍຍຸດທະສາດຂອງການພັດທະນາສາທາລະນສຸກປີ2016-2020 ແລະ ແຜນພັດທະນາດ້ານສາທາລະນະ ສຸກຂອງ ແຂວງໄດ້ຮັບການຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດລົງສູ່ຕົວຈິງເປັນສ່ວນຫ າຍ ເປັນຕົັ້ນແມ່ການຫັນເອົາພະ 2 ແຜນພັດທະນາ ເສດຖະກິດ-ສັງຄົມຂອງແຂວງ 5ປີ ຄັັ້ງທີ IX (2021-2025)3 ນັກງານລົງສູ່ຮາກຖານ, ການພັດທະນາໂຄງລ່າງ ພືັ້ນຖານ, ການປັບປຸງຍົກລະດັບພະນັກງານ, ການສົົ່ງເສີມສຸຂະພາບຢູ່ຂັັ້ນຮາກຖານ, ການບໍລິການປິ່ນປົວຜ່ານລະບົບປະກັນ ສຸຂະພາບ ແລະ ການຫັນວຽກງານສາທາລະນະສຸກຕາມທິດສາມສ້າງ. ນອກຈາກນັັ້ນ ໄດ້ນຳເອົາ 5 ຍຸດທະສາດ ການປະຕິຮູບສາທາລະນະສຸກລົງສູ່ຮາກຖານ ເຊັົ່ນ ການຂະຫຍາຍລະບົບຖານຂໍໍ້ມູນ DHIS2 ແລະ ການຂະຫຍາຍກອງທ ນປະກັນສຸຂະພາບແຫ່ງຊາດ.ໂດຍລວມແລ້ວການຜັນຂະຫຍາຍທິດທາງ ແລະ ຄາດໝາຍຕົວຊີັ້ບອກແຕ່ປີ 2016-2020 ເຫັນວ່າໄດ້ຮັບໝາກຮັບຜົນດີ, ມີຫຼາຍຕົວຊີັ້ບອກໄດ້ບັນລຸຕາມແຜນການທີກ ານົດໄວ້ ເປັນຕົັ້ນແມ່ນການໃຫ້ບໍລິການ ຮັກສາສຸຂະພາບທົົ່ວເຖີງ, ປະຊາຊົນສາມາດເຂົັ້າເຖີງການບໍລິການໄດ້ຕະຫ ອດປີ, ການປະກັນສຸຂະພາບຖ້ວນໜ້າ, ການສະໜອງນ ໍ້າສະອາດ, ການອະນາໄມ ແລະ ການປັບປຸງພືັ້ນຖານໂຄງລ່າງຢູ່ຂັັ້ນແຂວງ, ຂັັ້ນເມືອງ ແລະ ຂັັ້ນເຂດ.
6.2. ການຕີລາຄາຍຸດທະສາດການປະຕິຮູບດ້ານສາທາລະນະສຸກຮອດ 2020
- ຍຸດທະສາດວ່າດ້ວຍການປ ິ່ນປົວ ແລະ ຮັກສາສຸຂະພາບ.
ໂຄງລ່າງພືັ້ນຖານໄດ້ຮັບການຂະຫຍາຍ ແລະ ປັບປຸງຄຸນນະພາບຂອງການບໍລິການສາທາລະນະສຸກຂັັ້ນພືັ້ນຖານຢ່າງຕໍໍ່ ເນືີ່ອງ ແລະ ໄດ້ປົກຄຸມແລ້ວ ໃນຂອບເຂດທົົ່ວແຂວງ ເຊັົ່ນວ່າ ໄດ້ກໍໍ່ສ້າງໂຮງໝໍນ້ອຍເພີີ່ມອີກ 5 ແຫ່ງ, ປັບປຸງໂຮງໝໍນ້ອຍທີໄດ້ມາຕະຖານອີກ 2ແຫ່ງ, ກໍໍ່ສ້າງຫ້ອງເກີດລູກໃຫ້ໂຮງໝໍນ້ອຍ 8 ແຫ່ງ, ກໍໍ່ສ້າງສູນບໍລິການສຸຂະພາບແມ່ ແລະ ເດັກ ທີໄດ້ມາດຕະຖານສາກົນ 4ແຫ່ງ, ກໍໍ່ສ້າງໂຮງໝໍຊຼຸມຊົນເມືອງນາໝໍໍ້ປະເພດ(ກ). ປັບປຸງ ແລະ ສ້ອມແປງໂຮງໝໍແຂວງ 1ຄັັ້ງ ແລະ ປະກອບອຸປະກອນໃສ່ຫ້ອງວີເຄາະ, ເຄືີ່ອງປຸກເຊືັ້ອ ແລະເຄືີ່ອງກວດຊອກຫາເຊືັ້ອພະຍາດໂຄວິດ-19. ປະຊາຊົນທຸກຄົນສາມາດເຂົັ້າເຖີງການບໍລິການສາທາລະນະສຸກຢ່າງທົົ່ວເຖີງ. ສິີ່ງທີຍັງເຮັດບໍໍ່ທັນສ າເລັດປະກອບມີ: ຄຸນນະພາບການບໍລິການຮັກສາສຸຂະພາບຍັງບໍໍ່ທັນສູງ, ການຍົກລະດັບໂຮງໝໍແຂວງໃຫ້ກາຍເປັນໂຮງໝໍພາກ, ການຍົກລະດັບໂຮງໝໍເມືອງຮຸນໃຫ້ກາຍເປັນໂຮງໝໍຊຼຸມຊົນປະເພດ(ກ) ຍັງບໍໍ່ທັນໄດ້ແລະ ຍົກລະດັບສຸກສາລາສາມສ້າງໃຫ້ກາຍເປັນໂຮງໝໍນ້ອຍແມ່ນໄດ້ແລ້ວ ແຕ່ຄຸນນະພາບຂອງການບໍລິການຍັງບໍໍ່ທັນໄດ້.ເຄືີ່ອງມືຮັບໃຊ້ການປ ິ່ນປົວແມ່ນໄດ້ຮັບການສະໜອງຕະຫ ອດມາໃຫ້ແກ່ໂຮງໝໍແຂວງ, ເມືອງ ແລະໂຮງໝໍນ້ອຍ ຄວບຄູ່ກັບການຝຶກອົບຮົມ ແລະ ຍົກລະດັບໃຫ້ນັກວິຊາການ ແຕ່ກໍໍ່ຍັງບໍໍ່ທັນພຽງພໍ ເປັນຕົັ້ນ ເຄືີ່ອງມືກໍໍ່ຍັງບໍໍ່ທັນສະໄໝ ແລະ ລະດັບວິຊາການກໍໍ່ຍັງບໍໍ່ທັນສູງ. ແມ່ຍີງ, ເດັກນ້ອຍ ແລະ ຄົນພິການໄດ້ເຂົັ້າເຖີງການບໍລິການຂັັ້ນພືັ້ນຖານຫ າຍຂ ັ້ນ ເຊັນ ການໃຫ້ຢາວັກຊີນປ້ອງກັນພະຍາດໃຫ້ແມ່ຍີງ ແລະເດັກນ້ອຍເປົົ້າໝາຍ,ການ ແກ້ໄຂບັນຫາໂພຊະນາການໃຫ້ແກ່ເດັກລຸ່ມ 5ປີ. ໄດ້ສ້າງທີມງານຄຸຝຶກດ້ານໂພຊະນາການໃຫ້ແກ່ພະນັກງານຂັັ້ນແຂວງ, ເມືອງ ແລະ ໂຮງໝໍນ້ອຍ ພ້ອມທັງລົງເຜີຍແຜ່ ແລະ ຝຶກອົບຮົມໃຫ້ປະຊາຊົນ ແລະ ຫົວໜ້າຄອບຄົວ. ລະບົບການສົົ່ງຕໍໍ່ໄດ້ຮັບການປັບປຸງໂດຍການສະໜອງລົດຮັບສົົ່ງຄົນເຈັບໃຫ້ໂຮງໝໍໍຊຼຸມຊົນເມືອງ ແລະລົດຈັກໃຫ້ຂັັ້ນໂຮງໝໍນ້ອຍ.ການພົວພັນ ແລະ ຮ່ວມມືກັບພາກເອກະຊົນແມ່ນໄດ້ຮັບການຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດຢ່າງຕໍໍ່ເນືີ່ອງ ເປັນຕົັ້ນການ
ຮ່ວມມືກັບໂຮງໝໍໄຊມັງກອນສາກົນ, ຕ ກນອນພ ເສດວິລາດາ, ໂຮງໝໍລາວ-ຫວຽດ ແລະ ການຄົັ້ນຄວ້າບົດສະເໜີໂຄງການກໍໍ່ສ້າງໂຮງໝໍເອກະຊົນຢູ່ເມືອງຮຸນ 2ແຫ່ງ, ນາໝໍໍ້ 1ແຫ່ງ ເຊີີ່ງເປັນໂຄງການລົງທ ນຂອງພາກເອກະຊົນ 100%. ສາງຢາແຂວງ ແລະ ສາງລະບົບເຢັນຂອງແຂວງໄດ້ຮັບການປັບປຸງ ແລະ ໃຫ້ບໍລິການລະດັບພາກແລ້ວ ເຊີີ່ງໄດ້ຄວບຄຸມ 4ແຂວງພາກເໜືອຕອນເທີງ. ການຂຸດຄົັ້ນຢາພືັ້ນເມືອງໄດ້ຮັບການປັບປຸງ ແຕ່ຄຸນນະພາບຍັງບໍໍ່ທັນດີ ຍັງບໍໍ່ທັນສາມາດສົົ່ງອອກໄດ້. - ຍຸດທະສາດວ່າດ້ວຍການພັດທະນາຊັບພະຍາກອນມະນຸດ
ການກໍໍ່ສ້າງ ແລະ ບ າລຸງຍົກລະດັບພະນັກງານສາທາລະນະສຸກແມ່ນໄດ້ຮັບການຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດຕະຫ ອດມາ ເຮັດໃຫ້ພະນັກງານບໍລິຫານ ແລະ ວິຊາການມີຄວາມຮູ້ຄວາມສາມມາດ ແລະ ຄວາມຊ ານານງານ ຫ າຍຂ ັ້ນພ້ອມທັງແບບແຜນວີທີເຮັດວຽກກໍໍ່ໄດ້ຮັບການປັບປຸງ. ໂຄງລ່າງພືັ້ນຖານການຮຽນການສອນແມ່ນໄດ້ຮັບການປັບປຸງ ເປັນຕົັ້ນ ແມ່ນ ຫ້ອງຮຽນ, ຫ້ອງສະມຸດ, ຫ້ອງສາທິດ, ຫ້ອງວິຊາການ-ບໍລິຫານ, ຮົັ້ວອ້ອມ ແລະ ຫໍພັກນັກສ ກສາຍີງ. ການ ນ າໃຊ້ ແລະ ການຄຸ້ມຄອງພະນັກງານສາທາລະນະສຸກແມ່ນໄດ້ແຕ່ງຕັັ້ງຊັບຊ້ອນພະນັກງານ 42ຄັັ້ງເພືີ່ອໃຫ້ມັນແທດເໝາະກັບການພັດທະນາດ້ານສາທາລະ ນະສຸກ ແລະ ຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການຂອງໜ້າວຽກຕົວຈິງ ໃນເວລາດຽວກັນ ກໍໍ່ໄດ້ມີການປະເມີນພະນັກງານໃນແຕ່ລະປີ ພ້ອມທັງລົງຕິດຕາມຊຼຸກຍູ້ຂັັ້ນແຂວງ,ເມືອງ ແລະ ໂຮງໝໍນ້ອຍ. ມີການເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ ແລະ ມອບວຽກໃຫ້ບຸກຄົນຮັບຜິດຊອບ, ໄດ້ປະຕິບັດການຍ້ອງຍໍຊົມເຊີຍຕໍໍ່ຜູ້ມີຜົນງານດີເດັົ່ນ. ແຕ່ ປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນຂອງການເຮັດວຽກຂອງພະນັກງານຈ ານວນໜ ີ່ງຍັງບໍໍ່ທັນສູງ. - ຍຸດທະສາດວ່າດ້ວຍການຈັດຕັັ້ງ, ການຄູ້ມຄອງບໍລິຫານ ແລະ ແບບແຜນວີທີເຮັດວຽກ
ຍຸດທະສາດດັົ່ງກ່າວໄດ້ຮັບການຜັນຂະຫຍາຍລົງສູ່ພາກປະຕິບັດຕົວຈິງຢ່າງຕັັ້ງໜ້າ ເປັນຕົັ້ນແມ່ນໄດ້ປັບປຸງລະບົບການຈັດຕັັ້ງ, ການຄຸ້ມຄອງບໍລິຫານ-ບໍລິການ ແລະ ແບບແຜນວິທີການເຮັດວຽກແຕ່ຂັັ້ນແຂວງລົງຮອດຂັັ້ນໂຮງໝໍນ້ອຍໂດຍສະເພາະແບບວີທີການເຮັດວຽກ ແບບລວມສູນປະຊາທີປະໄຕ, ມີການແບ່ງຄວາມຮັບຜິດຊອບ, ແບ່ງຂັັ້ນຄຸ້ມຄອງ, ເຮັດວຽກມີແຜນການ ແລະມີການຕິດຕາມ ກວດກາແລະປະເມີນຜົນໄປແຕ່ລະໄລຍະ. ໄດ້ສຸມໃສ່ຍົກລະດັບທາງດ້ານການເມືອງ-ແນວຄິດໃຫ້ພະນັກງານແພດໝໍຢູ່ຂັັ້ນແຂວງ, ເມືອງ ແລະ ໂຮງໝໍນ້ອຍ, ສ້າງແພດໝໍໃຫ້ມີຈັນຍາທ າ ແລະ ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງຕໍໍ່ໜ້າທີວຽກງານທີໄດ້ຮັບມອບໝາຍ. ແຕ່ຄຸນນະພາບໃນການເຮັດວຽກຍັງບໍໍ່ທັນສູງ. - ຍຸດທະສາດວ່າດ້ວຍການເງີນສາທາລະນະສຸກ
ການເງິນສາທາລະນະສຸກໄດ້ຮັບການປັບປຸງຕະຫ ອດມາ ເປັນຕົັ້ນການປັບປຸງລະບົບບັນຊີການເງິນໃຫ້ເປັນທັນສະໄໝ ແລະ ໄດ້ເລີີ່ມຫັນການເງິນໂຮງໝໍໃຫ້ກຸ້ມຕົນເອງດ້ວຍການຂະຫຍາຍລະບົບປະກັນສຸຂະພາບສາມາດປົກຄຸມໄດ້ແລ້ວ 100% ແລະ ອັດຕາການຊົມໃຊ້ໄດ້ແລ້ວ 80%, ໄດ້ຫັນລະບົບການເງິນລົງສູ່ຂັັ້ນໂຮງ
ໝໍນ້ອຍເພືີ່ອຕອບສະໜອງນະໂຍບາຍຕາມທິດສາມສ້າງ. - ຍຸດທະສາດວ່າດ້ວຍຂໍໍ້ມູນຂ່າວສານ, ການຕິດຕາມ ແລະ ການປະເມີນຜົນ
ລະບົບຂໍໍ້ມູນຂ່າວສານໄດ້ຮັບການປັບປຸງໃຫ້ທີີ່ຖືຕ້ອງ ຄົບຖ້ວນ ແລະ ທັນເວລາໂດຍການນ າໃຊ້ລະບົບຖານຂໍໍ້ມູນ DHIS2 ແລະ ໄດ້ຂະຫຍາຍເຄືອຂ່າຍປົກຄຸມ 100%ຂອງສະຖານທີີ່ບໍລິການສຸຂະພາບຂອງລັດ(ໂຮງໝໍນ້ອຍປົກຄຸມທັງ 53ແຫ່ງ) ແຕ່ລະສູນສາມາດປ້ອນຂໍໍ້ມູນແບບ ອອນໄລ ຜ່ານລະບົບອິນເຕີແນັດ ແລະ
ອອບໄລ. ມາຮອດປະຈຸບັນຂໍໍ້ມູການບໍລິການດ້ານສາທາລະນະສຸກແມ່ນສາມາດຮູ້ໄດ້ຜ່ານລະບົບ DHIS2 ແລະສາມາດເອົາອອກມານ າໃຊ້ເຂົັ້າໃນການວາງແຜນໄດ້;
6.3. ຍຸດທະສາດວ່າດ້ວຍການເຊືີ່ອມໂຍງ ແລະ ເຊືີ່ອມຕິດກັບພາກພືັ້ນ ແລະສາກົນ
ການພົວພັນຮ່ວມມືກັບອົງການຈັດຕັັ້ງສາກົນ ແມ່ນ ໄດ້ດ າເນີນຢ່າງຕໍໍ່ເນືີ່ອງຕາມນະໂຍບາຍການຕ່າງປະເທດຂອງພັກ, ໄດ້ສຸມໃສ່ຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດໂຄງການ, ຂຽນບົດສະເໜີໂຄງການຂໍທ ນນ າສະຫະພາບເອີຣົບ, ຄຸ້ມຄອງໂຄງການພັດທະນາດ້ານສາທາລະນະສຸກຢ່າງມີປະສິດທິພາບ ພ້ອມດຽວກັນນັັ້ນ ກໍໍ່ຮ່ວມມືພິເສດກັບ ແຂວງດຽນບຽນ ສສຫວຽດນາມ ແລະ ຮ່ວມມືກັບ ແຂວງຍູນນານ ດ້ານສາທາລະນະສຸກ ໂດຍສະເພາະແມ່ນວຽກງານ ປ ິ່ນປົວ ແລະ ວຽກງານຄວບຄຸມພະຍາດຕິດຕໍໍ່. ດືງດູດທຸກແຫ ່ງທ ນເຂົັ້າມາພັດທະນາວຽກງານສາທາລະນະສຸກ
6.4. ຍຸດທະສາດວ່າດ້ວຍການຫັນປ່ຽນອຸດສາຫະກຳ ແລະ ທັນສະໄໝ
ໂຄງລ່າງພືັ້ນຖານ, ອຸປະກອນການແພດ, ພາຫະນະ, ຄວາມຮູ້ຄວາມສາມາດດ້ານວິຊາການ ແລະ ການສືີ່ສານຈ ານວນໜ ີ່ງໄດ້ຮັບການປັບປຸງໃຫ້ມີຄວາມທັນສະໄໝຂ ັ້ນເປັນຕົັ້ນ ແມ່ນການນ າໃຊ້ສືີ່ສັງຄົມອອນລາຍ, ໃຊ້ອິນເຕີແນັດ ແລະ ວອດແອບໃນການຕິດຕໍໍ່ສືີ່ສານ-ພົວພັນຮ່ວມມື ແລະ ສົົ່ງຂໍໍ້ມູນຢດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ. ແຕ່ກໍໍ່ຍັງບໍໍ່ທັນພຽງພໍກັບຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການຕົວຈິງຂອງສັງຄົມ ເປັນຕົັ້ນແມ່ນລະບົບການບັນທ ກຂໍໍ້ມູນການບໍລິການຍັງບໍໍ່ທັນສະໄໝ, ການກວດ ແລະ ບົົ່ງມະຕິຍັງບໍໍ່ທັນຊັດເຈນດີ.

